سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
دستاورد جدید مخابرات
یکشنبه 92/9/17 ساعت 11:20 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

رونمایی‌از دستاوردهای جدیدمخابرات سپاه

فرمانده کل مخابرات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رونمایی دستاوردهای جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مخابرات) سپاه تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، سردار ?محسن نوروزی ? روز یکشنبه در حاشیه اولین یادواره شهدای بیسیم چی و مخابرات سپاه انصاالرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: امروز در مقایسه با دوران دفاع مقدس پیشرفتهای زیادی در حوزه مخابرات بدست آمده است.

وی ادامه داد: توسعه در زمینه فیبرنوری و تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال از جمله این پیشرفتها می باشد.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با کمک دانشمندان نسل جوان و ادامه تحصیل توانسته اند در زمینه ارتباطات و مخابرات به خود کفائی برسند که همه موفقیتها مرهون خون شهداست.

وی گفت: مخابرات با تلاش مهندسین ایرانی پیشرفتهایی زیادی بدست آورده بطوری که امروز از زیر ساختهای مناسبی برخورداریم.

فرمانده کل مخابرات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در هیچیک از حوزه های ارتباطات، الکترونیک، نرم افزار و سخت افزار، حوزه ساخت، تعمیرات و نگهداری و تحقیقات وابسته به سایر کشورها نمی باشد و به خودکفائی رسیده است.

سردار نوروزی به برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و گفت: تشویق نسل جوان به مبارزه علیه دشمن در عرصه جنگ نرم و ترویج و انتقال سیره شهدا از جمله اهداف برگزاری این یادواره ها می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری این یادواره های تاثیر بسزایی در انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان دارد.

وی گفت: امروز سپاه با تمام توان و تکیه بر اندیشه دانشمندان متفکر ایرانی آماده هرگونه مقابله با دشمنان این مرز و بوم است.
مشرق



برچسب‌ها: دستاورد جدید

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 229
کل بازدیدها: 1327652