سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
صاعقه از نوع جدید
جمعه 92/11/18 ساعت 10:14 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

نوع جدیدی از "صاعقه" به‌ پرواز درمی‌آید

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به رونمایی از هواپیمای "صاعقه" ، نوع جدیدی از هواپیمای "صاعقه" در سال آینده به پرواز درمی‌آید.
به گزارش مشرق، علیرضا برخور‌ ظهر امروز در نخستین یادواره شهید سرلشکر خلبان علیرضا یاسینی و 84 شهید پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی را دارد، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش افتخار دارد که با اتکا به دانش بومی و جوانان برومند و فهیم توانسته از تجهیزات فنی پیشرفته و به‌روز مانند هواپیما بهره‌مند باشد.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی، مقتدرانه از حریم هوایی ایران اسلامی دفاع می‌کند، افزود: با توانمندی و اقتدار نیروی هوایی، هیچ کشوری حتی به فکر تجاوز به آسمان ایران اسلامی هم نمی‌افتد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی در حالی که هنوز مشغول دفاع بودیم خود را برای ارتقای تجهیزات و رسیدن به خودکفایی مهیا می‌کردیم و با دانش فنی و بومی به‌روز شده بر توان نظامی خود می‌افزودیم.

برخور با اشاره به رونمایی از هواپیمای "صاعقه"، از پرواز نوع جدیدی از این هواپیما در سال آتی خبر داد.
مشرق نیوز


برچسب‌ها: هواپیمای جنگنده

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 227
کل بازدیدها: 1326004