سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
ملت ایران و بی ادبی ها
پنج شنبه 92/11/24 ساعت 1:7 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
امیر سرتیپ اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ایران بی‌ادبی‌ها را تحمل نمی‌کند/آمادگی کامل برای پاسخگویی به تهدیدها داریم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی به راهبردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ما کشوری هستیم که به دفاع فکر می‌کنیم و این حق مسلم تمامی کشورهای دنیاست و ما هم آمادگی کامل را داریم که انشاءالله پاسخگویی خوبی را به تهدید‌ها داشته باشیم.

"امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره صحبت‌های مقام‌های آمریکایی مبنی بر گزینه‌های روی میز، اظهار داشت: ملت ایران ملتی است که با تفاهم، احترام و گفتگو با دنیا صحبت می‌کند و تحمل بی‌ادبی‌های سیاسی و تهدیدهای احتمالی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه گزینه‌های ملت ایران ایستادگی، جانبازان و شهداست، گفت: حضور پرشور مردم در سالروز سی و پنجمین انقلاب اسلامی در 22 بهمن نمونه بارزی است که دشمن بفهمد هرچه را که تحریم کند اراده ملت ایران را نمی‌تواند تحریم کند و در واقع این اراده هیچگاه تحریم‌پذیر نیست.

امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: کسی که گویش و ادب سیاسی را رعایت نمی‌کند، سعی در تهدید دارد، به این معنا است که در گفتمان سیاسی به انتها رسیده و به نوعی شکست خورده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی درباره تهدید آمریکا و مبنی بر اینکه گزینه‌ها علیه ایران روی میز است، خاطرنشان کرد: آنها باید بدانند که حضور ملت ایران در صحنه‌ها گزینه ایران در عرصه اجتماعی و سیاسی است.

وی به راهبردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهارداشت: ما کشوری هستیم که به دفاع فکر می‌کنیم و این حق مسلم تمامی کشورهای دنیاست و هم آمادگی کامل را داریم که انشاءالله پاسخگویی خوبی را به تهدید‌ها داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: ایران قدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 326
کل بازدیدها: 1327205