سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
صادرات خدمات مهندسی
پنج شنبه 91/7/27 ساعت 1:55 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
مشاور وزیر نیرو خبر داد
صادرات خدمات مهندسی سدسازی و نیروگاهی ایران به 40 کشور جهان

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو با اشاره به 65 هزار مگاوات تولید برق و صادرات خدمات مهندسی سدسازی و نیروگاهی به حدود 40 کشور جهان گفت: این مهم از نتایج و زحمات نیروهای متخصص و متعهد این وزارتخانه است.

خبرگزاری فارس: صادرات خدمات مهندسی سدسازی و نیروگاهی ایران به 40 کشور جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، ابراهیم راحمی صبح امروز  در همایش سراسری فرماندهان و مسئولان بسیج صنعت آب و برق که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار در حال برگزاری است، اظهار کرد: شأن بسیجیان وزارت نیرو، شأن تخصصی و مهندسی است و باید در تمام حوزه‌های مختلف صنعت آب و برق با استفاده از تمام توان موجود و امکانات و ظرفیت‌ها در مقابل دشمن مقابله کنند.

مشاور وزیر نیرو تصریح کرد: امروز دشمن جنگ روانی و نرم را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است و در این راه  متوسل به سیستم‌های رسانه‌ای و ماهواره‌ای شده‌ است.

وی افزود: بسیج تنها شجره قوی و توانمندی است که در مقابل همه هجمه‌های دشمن ایستادگی و مقابله می‌کند.

فرمانده مقاومت بسیج وزارت نیرو در جمع فرماندهان و مسئولان بسیج صنعت آب و برق کشور گفت: بسیج روحیه معطوف دارد و برای خدمت در نظام جمهوری اسلامی باید این روحیه وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که از روحیه معطوف برای خدمت برخوردار نیستند نمی‌توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

راحمی با اشاره به آن که 25 درصد نیروهای وزارت نیرو ایثارگر هستند، گفت: 75 درصد کارکنان جزو نیروهای بسیجی محسوب می‌شوند‌.

مشاور وزیر نیرو با اشاره به کمبود منابع آبی در کشور گفت: احداث سد و تامین منابع آبی با این کیفیت و کمیت حاصل کار نیروهای متعهد و دلسوز و بسیجی این وزارتخانه است.

راحمی با اشاره به 65 هزار مگاوات تولید برق و صادرات خدمات مهندسی سدسازی و نیروگاهی به حدود 40 کشور جهان گفت: این مهم از نتایج و زحمات نیروهای متخصص و متعهد این وزارتخانه است.

منبع: فارس نیوز

 



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 241
بازدید دیروز: 335
کل بازدیدها: 1325700