سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
سیلی محکم
جمعه 92/12/9 ساعت 1:18 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

دشمن خطا کند سیلی محکمی می‌خورد


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح از آمادگی بالایی برخوردارند و در صورتی که دشمنان مرتکب خطایی شوند، سیلی محکمی از ملت ایران خواهند خورد.
به گزارش مشرق، امیر سرتیپ ?احمدرضا پوردستان? عصر پنجشنبه در اولین یادواره سرلشکر شهید ?رضا کریمی? و 37 شهید ارتش در اردستان در حسینیه ?سرپل? شهر مهاباد این شهرستان با بیان اینکه دین تا عمق جان ملت ایران نفوذ پیدا کرده است، اظهار کرد: شهدا جلوتر از زمان حرکت کردند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عزت، اقتدار و سربلندی امروز کشور به برکت خون پاک شهداست، تصریح کرد: اگر امروز مسوولان سیاسی نظام در مجامع بین المللی با اقتدار صحبت می کنند، به برکت خون شهداست.
 
پوردستان، خانواده های شهدا را سند افتخار جمهوری اسلامی دانست و افزود: این خانواده ها مدال هایی هستند که بر سینه جمهوری اسلامی ایران نصب شده اند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه پس از فروپاشی شوروی، آمریکا بعنوان تنها ابرقدرت جهان مطرح شد، خاطرنشان کرد: در این زمان موسسه ای پژوهشی در آمریکا با اعلام اینکه درست است که قدرت شرق افول کرده، اما قدرتهای نوظهور جدیدی در حال شکل گیری است، جهان اسلام، اروپای واحد و نزدیکی روسیه، چین و کره شمالی را سه قدرت نوظهور در حال شکل گیری توصیف کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: آمریکا با هدف جلوگیری از شکل گیری قدرتهای نوظهور و با هماهنگی سازمان های جاسوسی خود و اسرائیل، استراتژی عملیات پیشدستانه را در قالب طرح 11 سپتامبر پیاده کرد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه آمریکا از این اقدام خود سه هدف عمده را دنبال می کرد، افزود: هدف اول و آشکار آنها مقابله با تروریسم بود و با طرح این موضوع که همه مسلمانان تروریست نیستند، اما همه تروریستها مسلمان هستند، کوشیدند مسلمانان را زیر سووال ببرند.
 
وی تصریح کرد: هدف دوم و پنهانی تر آمریکا دستیابی به منابع انرژی بود که در غرب آسیا و شمال آفریقا قرار داشت و هدف پنهانی تر نیز جلوگیری از بیداری اسلامی بود.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آمریکا به این مساله پی برده بود که کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا در حال بیدار شدن هستند، تصریج کرد: آنها ابتدا به بهانه تروریسم به افغانستان و به بهانه سلاح کشتار جمعی به عراق حمله کردند و در مرحله بعد طرح حمله به جمهوری اسلامی را در برنامه های خود داشتند.
 
امیر پوردستان با اشاره به اینکه تلفات زیاد در دو جنگ عراق و افغانستان و وارد شدن فشار اقتصادی باعث تغییر راهبرد آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: در این شرایط بود که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، استکبار و دنیا در یک پیچ تاریخی قرار گرفتند و در این پیچ بود که سرعت آنها گرفته شد.
 
وی با بیان اینکه امریکایی ها برای جنگ سخت وارد صحنه شدند، اما در حال حاضر جنگ نیمه سخت و فشارهای اقتصادی و جنگ نرم را در برنامه خود قرار داده اند، افزود: سنت الهی این بوده که مستکبرین همیشه سرنگون شوند و سرنوشت آمریکا و همپیمانان آنان نیز به همین صورت خواهد بود.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد:در شرایط کنونی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از آمادگی بالایی برخوردار بوده و تمام حرکت های دشمن در منطقه و فرامنطقه را تحت نظر داشته و از تمام امکانات و نیروهای دشمن اطلاع کامل دارند.
 
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این یادواره با بیان اینکه وضعیت نظامی کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: امروز انواع سلاحها به دست فرزندان ایران ساخته می شود که در زمان جنگ هیچکدام از آنها را در اختیار نداشتیم.
 
آیت الله?سیدیوسف طباطبائی نژاد?با بیان اینکه اگر بخاطر وجود رشادتهای شهدا و روحیه جهادی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نبود در این نبرد شکست می خوردیم، افزود: شهدا زنده تاریخ هستند و افتخارشان این است که مردم را به جوشش و حرکت درمی آورند.
 
وی به وجود تحریم و فشارهای اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ملت ایران با لحاظ اقتصاد مقاومتی در برنامه های خود نقشه های دشمنان را نابود می کنند.
 
شهر مهاباد در 20 کیلومتری شمال غرب اردستان قرار دارد.
 
شهرستان اردستان در شمال استان اصفهان واقع است.
منبع: مشرق نیوز


برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 202
بازدید دیروز: 326
کل بازدیدها: 1327265