سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
هیچ جا امن نیست
یکشنبه 91/7/30 ساعت 1:25 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار کاظمینی در گفت‌وگو با فارس:
هیچ جایی برای آمریکا و اسراییل امن نیست/ سپاه در آمادگی کامل است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: نفوذ پهپاد حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها فهماند که دیگر هیچ جایی برای آنها امن نیست.

خبرگزاری فارس: هیچ جایی برای آمریکا و اسراییل امن نیست/ سپاه در آمادگی کامل است

سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به موضوع اخیر نفوذ پهپاد حزب الله به مناطق حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی گفت: این موضوع نشان داد که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها باید بدانند که دیگر هیچ جایی برای آنها امن نیست.

وی افزود: آنها زمانی احساس می‌کردند که در دنیا حرف اول و آخر را می‌زنند و هیچ قدرتی در مقابلشان نیست ولی الان حزب‌الله، نیروهای مؤمن و انقلابی و نیروهای دلسوخته اسلام در سراسر جهان وجود دارند و نمی‌گذارد آنها هر کاری خواستند انجام دهند و پاسخ آنها را می‌دهند.

کاظمینی با بیان اینکه روز به روز به قدرت حزب‌الله افزوده شده است، تاکید کرد: این توانمندی حزب‌الله است که امروز می‌تواند در همه نقاط رژیم اشغالگر قدس حضور پیدا کند و آنها هم نتوانند هیچ کاری انجام دهند و دائما ارسال تصویر و اقدمات عملیاتی داشته باشد. سیدحسن نصرالله هم خیلی محکم این موضوع را به جهانیان اعلام کرد.

 

* لزوم کمک به تمام دشمنان اسراییل

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: آنچه مسلم است و همه دنیا می‌دانند این است که توانمندهای جمهوری اسلامی توانمندی‌های بسیار خوبی است و ما معتقدیم نه تنها به حزب‌الله بلکه به همه کسانی که علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در حال مبارزه هستند، باید کمک کنیم.

* توانمندی سپاه در مقایسه با سال 88 افزایش یافته است

کاظمینی در ادامه بااشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و اقدامات لازم برای جلوگیری از حوادث شبیه سال 88 گفت: آنها که می‌خواهند کاندیدا شوند، نباید به دنبال فتنه باشند. توانمندی ما نسبت به سال 88 بسیار افزایش پیدا کرده و قدرتمان در زمینه‌های مختلف قابل مقایسه با سال 88 نیست. سپاه برابر مأموریتش، آمادگی خوبی دارد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: البته امیدواریم با تدبیری که مسؤلین نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت، هیچگونه حادثه‌ای رخ ندهد و معتقدیم انتخابات نیز با آرامش کامل برگزار خواهد شد.

کاظمینی در پایان اظهار داشت: گردان‌های دفاع شهری سپاه تهران، گردان‌های بسیار آماده و با تجهیزات کامل هستند و آمادگی برای مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی را دارند و این وظیفه ذاتی آنها است.

 

فارس نیوز

 



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 178
بازدید دیروز: 335
کل بازدیدها: 1325637