سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
به روز شدن مستمر
چهارشنبه 93/2/3 ساعت 12:1 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

به روز شدن مستمر سامانه های نزاجا

رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، قله فناوری رزم زمینی را در سه حوزه تحرک، حفاظت و آتش عنوان کرد و گفت: مهندسان توانمند این سازمان بطور مستمر در حال به روز کردن سامانه ها و تجهیزات دفاعی مورد نیاز نیروی زمینی ارتش هستند.
به گزارش مشرق، امیر «سیدمسعود رضا زواره ای» افزود: این سازمان براساس تدابیر ابلاغی، به صورت کاملا دانش بنیان در حال حرکت است و مسیر و محور این حرکت منطبق بر مولف ها و نیازهای اثرگذار در رزم آینده احصاء شده است.

وی گفت: وقتی مهندسان تحقیقات و جهاد خودکفایی «ابزار محور» حرکت کنند، بطور حتم دچار غافلگیری خواهند شد، اما اگر این نیروها «دانش بنیان» حرکت کنند، دست آنها همیشه پر است و می توانند براساس فضای آینده که یک فضای عدم قطعیت است، محصولات مختلف را ساخته و تولید کنند.

رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: مسیر سربازان ولایت این سازمان وابسته به نیروی زمینی ارتش، اکنون یک مسیر مبتنی بر دانش است و هرچه مطالبات عملیاتی تغییر یابد، این دانش همانند خمیر تغییر شکل خواهد داد.

امیر زواره ای افزود: نیروی زمینی ارتش در حوزه زرهی دارایی یک توانمندی 50 ساله است که این امر باعث شده که یک دانش بسیار غنی نیز در حوزه دانش تصیحی و هم دانش ضمنی شکل پیدا کند و آینده حوزه زرهی را شکل بدهد.

به گفته وی، امروزه دیگر حوزه زرهی، تانک نیست، تانک اکنون سمبل به روز حوزه زرهی است، اما در آینده ممکن است دانش حوزه زرهی و حوزه سلاح های تاکتیکی، تسلیحات دیگری را تولید و به نمایش بگذارد.

رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش افزود: در حوزه تولید سلاح، فرمانده کل قوا در یکم خرداد سال 1390 فرمودند، ابتکار در وادی تولید سلاح، یک کار اساسی برای نظام جمهوری اسلامی و برای کشور است.

امیر زواره ای گفت: نیروی زمینی ارتش که بیش از 50 سال از تجهیزات غربی و شرقی استفاده می کرد، امروز به توانمندی طراحی، ساخت و بهینه سازی انواع تجهیزات مورد نیاز خود دست یافته است.

وی یادآور شد: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش با گذشت 27 سال از تاسیس، اکنون توانسته در زمینه طراحی، ساخت و بهینه سازی تجهیزات مورد نیاز این نیرو، گام های ارزنده ای بردارد.

منبع: مشرق نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 132
کل بازدیدها: 1329576