سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
سامانه موشکی امریکا را زیر نظر داریم
چهارشنبه 93/3/7 ساعت 2:47 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار حاجی‌زاده مطرح کرد

سامانه موشکی آمریکا در ترکیه را زیر نظر داریم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: مسئولان ترکیه به ایران تضمین دادند که سامانه موشکی آمریکا که در این کشور نصب شده، تهدیدی برای ایران نیست ولی ما در صورت بروز هر جنگی، آنها را زیر نظر داریم.

 سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تبریک سالروز پیروزی مقاومت اسلامی به ملت لبنان و همه کشورهای عربی و اسلامی، گفت : مقاومت توانست سلطه رژیم صهیونیستی را درهم بشکند، و ثابت کرد که این رژیم قدرتی که ادعا می‌کند، ندارد.
وی افزود: آمریکا و کشورهای غربی نمی‌خواهند شاهد کشوری قدرتمند باشند. آنها نمی‌توانند وارد رویارویی با ایران قوی و منسجم و مجهز شوند به همین علت قصد دارند ابتدا فتنه‌انگیزی کنند و آن را از داخل با عملیات تروریستی و اقدامات دیگر تضعیف کنند، تا توانمندی‌های دفاعی ما را از بین ببرند و ما را خلع سلاح کنند.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، غرب را به تلاش برای از بین بردن توانمندی‌های موشکی از طریق مذاکرات هسته‌ای متهم کرد  و اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، توانمندی‌های دفاعی ایران در دستور کار هیچ مذاکره‌ای نخواهد بود، بلکه ایران توانمندی‌های دفاعی و موشکی خود را افزایش خواهد داد.
وی ادامه داد: پرونده هسته‌ای تنها بهانه غرب برای اعمال فشار بر ایران است و رهبر انقلاب قبل از آغاز مذاکرات اشاره کردند که غرب برای پرونده های حزب‌الله و موشک‌ها و دیگر مسائل زمینه‌سازی می‌کند تا آنها را در میز مذاکرات هسته‌ای قرار دهد؛ اما ایران وارد این مسئله نخواهد شد همچنین ما خوشبین نیستیم اما دولت باید به این روند ادامه دهد.
حاجی‌زاده گفت: زمانی که می‌گوئیم آمریکایی‌ها نمی‌توانند مرتکب هیچ حماقتی علیه ایران شوند این شعار نیست و ما از توانمندی‌ها و ماهیت ارتش آمریکا و توانمندی‌های خود آگاهیم و بدون شک در هر جنگ احتمالی بین دو طرف، پیروز خواهیم شد.وی خاطر نشان کرد: ما شیوه‌های خاص خود را داریم و با تجربه هستیم و برای اولین بار این کار را نکرده ایم؛ این، تنها نظریه نیست. ایران امروز همه توانمندی‌های دفاعی و اطلاعاتی لازم را برای این رویارویی در اختیار دارد.
حاجی‌زاده تاکید کرد: توانمندی‌های نظامی و دفاعی ایران فقط به موشک‌ها محدود نمی‌شود و اگر آمریکایی‌ها بخواهند وارد رویارویی شوند هرگز در شرایط مناسبی برای این کار نیستند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است و توانایی اقدام نظامی علیه ایران را ندارد؛ و ایران حتی برای احتمال یک هزارم اینکه هدف حمله ناگهانی این رژیم قرار بگیرد، آماده است.فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران تصریح کرد: مسئولان رژیم صهیونیستی بارها و بارها تهدیداتی علیه ایران مطرح می‌کنند و ایران تصمیم گرفته است که به هر تهدیدی در همان سطح پاسخ دهد اما دیدیم که آنها به این کار ادامه دادند به همین علت ایران واکنش قاطعانه‌ای به تهدیدات آنها داد تا به آن پایان دهند زیرا بهای هر حمله‌ای به ایران سنگین است.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق نیازهای خود فعالیت می‌کند و راهبردهای خودش را دارد؛ ایران توانست به فضا موشک پرتاب کند، ولی اکنون به موشکهایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر نیازی نیست.
حاجی زاده با اشاره به سامانه‌های موشکی نصب شده در ترکیه، گفت: مسئولان ترکیه به ایران تضمین دادند که سامانه موشکی آمریکا که در این کشور نصب شده، تهدیدی برای ایران نیست ولی ما در صورت بروز هر جنگی، آنها را زیر نظر داریم.وی ابراز داشت : ایران منطقه خلیج فارس و آبها و فضای این منطقه را به هدف حفظ ثبات و امنیت آن به صورت کامل تحت نظر دارد.
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ایران امکانات علمی و فناوری خود را در اختیار مقاومت قرار می‌دهد تا توانایی‌های نیروهای مقاومت را ارتقا دهد. این امر در دو جنگ غزه آشکار گشت.
وی تأکید کرد: سوریه امروز به دلیل حمایت از مقاومت در لبنان و فلسطین در معرض جنگی جهانی قرار گرفته است.
به گزارش فارس ، سردار حاجی‌زاده افزود: باید ثابت کنیم که به یکدیگر وفاداریم و همچنان در مقابله با رژیم صهیونیستی متحد و هماهنگ هستیم. هرگونه اختلاف به نفع این رژیم است.فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در پایان تاکید کرد: سوریه در کنار مقاومت ایستاد و باید از این کشور دفاع کرد، گروه‌های مقاومت فلسطینی باید اتحاد خود را حفظ کرده و در کنار سوریه بایستند.     منبع: کیهان



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 1329724