سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
درس فراموش نشدنی به دشمنان
شنبه 93/4/7 ساعت 1:58 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

درس‌های فراموش‌نشدنی به دشمنان خواهیم داد/فلش اصلی اتهام به طرف آمریکا و رژیم‌صهیونیستی است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه فلش اصلی اتهام ایده‌های تروریستی در منطقه به طرف آمریکا، رژیم‌صهیونیستی، انگلیس، عربستان و ترکیه است، گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند به مرزهای ما نزدیک شود و چنانچه اتفاق سوئی بیفتد درس‌های فراموش‌نشدنی به آنها خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه آئین معارفه معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در جمع خبرنگاران، درباره اوضاع عراق اظهار داشت: آمریکایی‌ها در منطقه با ناکامی‌های بزرگی مواجه شدند و نزدیک به 3 سال تلاش بی‌وقفه‌ای توسط رژیم‌های سلطه صورت گرفت که بتوانند موقعیت سوریه را آنگونه که خود می‌خواهند رقم بزنند، اما نتوانستند.
 
وی افزود: آنها در حال حاضر تلاش می‌کنند با بهم ریختن اوضاع عراق اهداف درازمدت خودشان را پیگیری کنند.
 
سردار جزایری تصریح کرد: متاسفانه رژیم‌های سلطه برای رسیدن به مقصود از هر وسیله نامشروعی از جمله تروریسم استفاده می‌کنند و در حال حاضر متاسفانه با یکی از بزرگترین پدیده‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه و به خصوص در سوریه و عراق مواجه هستیم.
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: فلش اصلی اتهام به طرف آمریکا و هم‌پیمانان او به خصوص رژیم صهیونیستی، دولت انگیس و کشورهایی مانند عربستان و ترکیه است و قطعا تاریخ درس فراموش‌نشدنی به صادرکنندگان ترور و تروریسم خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: همانگونه که افکار عمومی جهانیان مشاهده می‌کنند با وجود همه تلاش‌هایی که شد، رژیم‌های سلطه نتوانستند در سوریه به موفقیت برسند، هرچند خسارات زیادی وارد کردند و ما امیدواریم شاهد شکست‌های بزرگتر رژیم‌های سلطه در عراق و سایر مناطق نیز باشیم.
 
سردار جزایری در پاسخ به سوال دیگری درباره آمادگی نیروهای ایران در مقابل تهدید نیروهای تروریستی در مرزها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت دفاعی ما به گونه‌ای است که هیچ دشمنی ولو ابرقدرت‌های جهانی نمی‌تواند به مرزهای ما نزدیک شود و چنانچه اتفاق سوئی بیفتد، درس‌های فراموش‌نشدنی به آنها خواهیم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 335
کل بازدیدها: 1325485