سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
حذف اسرائیل
دوشنبه 91/7/10 ساعت 1:40 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

 

نماینده رهبر انقلاب اسلامی در سپاه قدس:
برای حذف اسرائیل یک بهانه و 24 ساعت وقت لازم داریم

 

...

این روزها بحث های مربوط به سپاه قدس و اخباری که پیرامون نیروی قدس و سپاه قدس در رسانه ها منتشر می شود اخبار متکثر و متنوع و مفصلی است و اخیرا نیز سردار جعفری فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشتند که سپاه قدس در سوریه حضور دارد و شاید اولین بار بود که به این صراحت مسئولین ارشد نظامی کشور حضور سپاه قدس در یکی از محورهای عملیاتی مقاومت را که در واقع الان سوریه است تایید می کردند و قبل از آن هم در خطبه های نماز جمعه، امام خامنه ای فرمودند که ما در جنگ 33 روزه و در جنگ 22 روزه حضور نظامی و عملیاتی داشتیم و تاثیر گذاشتیم در حالی که قبل از این سابقه نداشت ایشان به این صراحت چنین فرمایشی داشته باشند و از طرف نظام چنین موضعی در این سطح به شکل رسمی اعلام بشود. آیا این آغاز یک فاز جدید در فعالیتهای برون مرزی و بین المللی نظام جمهوری اسلامی است و آیا این نشان دهنده یک  فضای جدید در رفتار بین المللی امنیتی نظامی از طرف نظام است؟ یا این صراحت به اقتضای بیداری اسلامی است؟ به هر حال تحلیل شما به عنوان یک مقام ارشد و مسئول در حوزه بین المللی نظام از این دو موضعگیری ای که هر دو در واقع به محور مقاومت هم مربوط می شود چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم؛ قطعا آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند از روی تدبیر حکمت و سخنی حکیمانه است و این نشاندهنده این است که ما امروز در جهان توان و قدرتی را داریم که به عنوان یک ابر قدرت اسلامی بیاییم و صریح حرفهایمان را مطرح کنیم و قدرت های منطقه نیز باور کنند که امروز آن ابهت دیروز را ندارند و مجبورند جمهوری اسلامی را بعنوان یک قدرت فرامنطقه ای بپذیرند. سخن فرمانده کل سپاه نیز حرفی عمیق و قطعا در همین راستاست و این در حقیقت اعلام قدرت گسترده جمهوری اسلامی در دنیاست گرچه امروز ما نیاز به حضور فیزیکی در کشورهای منطقه نداریم، ما مثل امریکایی ها و بعضی از کشورهای طاغوتی دنیا نیستیم که نیاز داشته باشیم در بعضی کشورها پایگاه نظامی بزنیم و قدرت نظامی مان را به رخ دنیا بکشیم؛ ما حضور فکری و مشورتی داریم و فکرمان را به دنیا صادر می کنیم و همه دنیا هم می دانند و همه سران استکبار هم به این نتیجه رسیدند که امروز تاثیر جمهوری اسلامی در کشورهای دنیا حتی در قلب امریکا یک تاثیر بسیار بالایی است.

آیا قبل از این اقتضائی بود که حضور قدس اعلام نمی شد؟ و آیا این حضور فقط حضور فکری بوده یا حضور فیزیکی و عملیاتی و نظامی هم بوده؟ چون از فحوای فرمایش آقا برداشت می شد که یک حضور عملیاتی و نظامی هم بوده.

بعضی از مباحث را اگر ما در یک زمانی اعلام کنیم شاید برای بعضی از کشورها نیز سنگین باشد و نتوانند درک کنند که این حضور چه حضوری است اما الان به قول معروف می گویند اگر میوه رسید وقت چیدن اوست، الان میوه رسیده است و همه دنیا باور کرده اند که جمهوری اسلامی در دنیا تاثیر گذار است و بعنوان یک الگو در منطقه حضور دارد و کشورهای منطقه هم بدانند اگر جایی خواستند علیه اسرائیل وارد گود بشوند جمهوری اسلامی محکم پشت سرشان ایستاده است و با تمام قوای فکری و عملیاتی خود از آنها حمایت می کند.

آیا این به این معناست که اگر ما در سوریه شاهد یک جنگ تحمیلی علیه نظام قانونی سوریه باشیم چون بعضی ها این طور تحلیل کردند که در واقع آقا یک خط و نشانی کشیدند برای اسرائیلی ها که اگر در سوریه دست از پا خطا کنید ما مثل 22 روزه و 33 روزه وارد می شویم؛ آیا این به این معناست که اگر در جنگ سوریه بعنوان یکی از محورهای مقاومت، اسرائیل از جبهه غرب وارد بشود و تدبیر نظامی داشته باشد نظام اسلامی متقابلا مثل جنگ 22 روزه و 33 روزه ورود می کند؟

البته ما هنوز نیازی نمی بینیم مثل لبنان و مثل غزه در موضوع سوریه وارد بشویم؛ سوریه امروز قدرت نظامی اش قدرت بسیار خوب و بالایی است. شما امروز سوریه را مقایسه کنید با جنگ سربازان و نیروهای نظامی صدام با آمریکا متوجه قدرت سوریه می شوید. می بینیم وقتی آمریکا به عراق حمله کرد نیروهای صدام که سالها تجربه جنگ داشتند در مقابل امریکا دوام نیاوردند. اما امروز ارتش سوریه در مقابل تروریست هایی که همه دنیای استکبار از آنها حمایت می کنند چقدر دوام آوردند؟ سوریه را حفظ کردند و طرح های استکبار جهانی را شکست دادند. ما امروز نیازی به حضور نظامی گسترده در سوریه نمی بینیم که بخواهیم در آنجا نیروی نظامی بفرستیم و از بشار اسد حمایت علنی نظامی  بکنیم، همین که حضور فکری و مشورتی ما در سوریه باشد کافی است و ارتش سوریه و نیروهای مردمی سوریه این آمادگی را دارند که به تنهایی دشمنان خود را از پای دربیاورند.

...

منبع: رجانیوز

 

 



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

نفوذ به اطلاعات
دوشنبه 91/7/10 ساعت 12:58 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

دریادار فدوی خبر داد
نفوذ نیروی دریایی سپاه به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نیروهای سایبری ما به راحتی به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن، دست یافته‌اند و اصول نبرد سایبری به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس: نفوذ نیروی دریایی سپاه به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در مراسم افتتاح سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه، با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و  ماهیت نظام سلطه استکباری، خاطرنشان کرد: دشمنی ما با آمریکا، دشمنی حق با باطل است.

 فدوی ضمن تقدیر از دست اندرکاران راه‌اندازی سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه، گفت: ما باید دائما خودارزیابی داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف، خود را با آن چه باید باشیم مقایسه کنیم و نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به فعالیت روزافزون دشمن در فضای مجازی و تشکیل شبکه‌های ماهواره‌ای افزود: ضد انقلاب در یک ماه گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای به شبکه‌های فارسی زبان خود، افزوده است و با توجه به روندی که شاهد آن هستیم، ما باید در این حوزه‌ها با بهره‌گیری از متخصصانمان،‌ با جدیت و عزم بیشتری ورود پیدا کنیم.

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع امنیت و حفاظت از اطلاعات اشاره کرد و گفت: اگر در سیستم‌های ما امنیت لازم وجود نداشته باشد، دشمن به راحتی می‌تواند از اطلاعات مجموعه ما استفاده کند.

وی افزود: دشمن امروز حاضر است برای بدست آوردن کوچکترین اطلاعات ما، میلیاردها هزینه کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت اطلاعاتی برای سپاه، به منزله یک شاه کلید است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان افزود: بحمدالله امروز نیروهای سایبری ما به راحتی به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن دست یافته‌اند و اصول نبرد سایبری به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا کرده است.

 

منبع: فارس نیوز

 




مقدمه
دوشنبه 91/7/10 ساعت 12:41 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان و دوستداران ایران عزیز و بزرگ.

انشاءالله سعی میشود در این وبلاگ از قدرت نظامی و پیشرفتهای صنایع نظامی مطالبی آورده شود تا همه ایرانیان و جهانیان بر قدرت نظامی و دفاعی ایران واقف شوند. 



<   <<   6   7   8   9      
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 1328463