سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس
سپاه خار چشم دشمنان
جمعه 91/11/6 ساعت 1:13 صبح | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )



طلوع فجر/29
ذوالقدر: لباس سبز سپاه خار چشم دشمنان/ پیشتاز جنگ سایبری هستیم

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) گفت: لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان نظام و عزت برای دوستان انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری فارس: ذوالقدر: لباس سبز سپاه خار چشم دشمنان/ پیشتاز جنگ سایبری هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد ذوالقدر لحظاتی پیش در مراسم تجدید میثاق فرماندهان، مسئولان و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) که در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با بینش الهی خود مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در ابتدای انقلاب ترسیم کردند و امروز به فضل خداوند متعال ثمرات این شعار الهی در دیگر کشورهای اسلامی در حال شکوفایی است.

جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) گفت: دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی مهمترین راهبرد بنیانگذار جمهوری اسلامی بود و مفتخر هستیم که ایران اسلامی حرف نخست در مبارزه با استکبار را می‌زند.

وی در ادامه عزت، افتخار، شکوه و عظمت ایران اسلامی را مرهون حضرت امام، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و گفت: استکبار جهانی با انواع تحریم‌ها به جنگ با انقلاب اسلامی آمده است باید بداند که ما با تأسی از شهدای خود تا پای جان در برابر آنها مقاومت می‌کنیم و تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب می‌ایستیم.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه فشارها و توطئه‌ها هیچ‌گونه خللی در کشور و اختلافی بین مردم و مسئولان ایجاد نمی‌کند، بیان داشت: لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار در چشم دشمنان نظام و عزت برای دوستان انقلاب اسلامی است و افتخار می‌کنیم که امروز در صحنه جهاد اقتصادی، جنگ نرم و جنگ سایبری پیشتاز هستیم.

جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) در پایان تصریح کرد: امروز همه ما مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای والامقام ایران اسلامی هستیم و در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) شکرگذار خداوند متعال هستیم که توفیق داده هر ساله در آستانه بهار آزادی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ پیر جماران ادای احترام کنیم.

این گزارش حاکی است، جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) به همراه فرماندهان، مسئولان و بسیجیان این سپاه در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) به مقام شامخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانو بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

فارس نیوز




برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

شعاع نفوذ عملیاتی سپاه
چهارشنبه 91/11/4 ساعت 11:3 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سرلشکر جعفری تاکید کرد
شعاع نفوذ عملیاتی سپاه تا آن سوی دریاهای آزاد/ سپاه، رکن امنیت انرژی در خلیج فارس است

خبرگزاری فارس: سرلشکر محمد‌علی جعفری با تبیین جایگاه و نقش سپاه در خلیج فارس گفت: سپاه رکن تامین امنیت حرکت انرژی در خلیج‌فارس است.

خبرگزاری فارس: شعاع نفوذ عملیاتی سپاه تا آن سوی دریاهای آزاد/ سپاه، رکن امنیت انرژی در خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از آمادگی‌های رزمی و معنوی یگان‌های موشکی و شناوری نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز، با تاکید بر ارزش و اهمیت ژئوپلیتیک خلیج فارس در سیاست، انرژی و اقتصاد جهانی و ظرفیت‌سازی‌های دفاعی سپاه در این منطقه اظهار داشت: این ظرفیت عظیم دفاعی در راستای تامین امنیت ملی و راهبردهای دفاعی نظام توانسته است شعاع نفوذ عملیاتی خود را تا آن سوی دریاهای آزاد بگستراند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه، قائمه دفاعی کشور در خلیج فارس و تنگه هرمز است، افزود: سپاه با قدرت دریایی خود به عنوان تنظیم‌کننده اهرم قدرت در منطقه خلیج فارس، وظایف خود را در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی دنبال می‌کند.

فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه سازه‌های دفاعی ما در دریا اطمینان‌بخش و بازدارنده است، گفت: این اقتدار و اطمینان همواره با تقویت معنویت در پاسداران تضمین شده است.

فارس نیوز



برچسب‌ها: ایران ابرقدرت

جدیدترین جنگنده ایران و پایگاه فضایی ایرانی
دوشنبه 91/11/2 ساعت 3:0 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
سردار وحیدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد
رونمایی از جدیدترین جنگنده ساخت ایران و افتتاح پایگاه فضایی به نام امام صادق(ع) در روزهای آینده

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع از افتتاح جدیدترین دستاوردهای ساخت این وزارتخانه در روزهای آینده و ایام دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از جدیدترین جنگنده ساخت ایران و افتتاح پایگاه فضایی به نام امام صادق(ع) در روزهای آینده

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار وفا غفاریان که در سازمان صنایع برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جدیدترین دستاوردهای این وزارتخانه اظهار داشت: در روزهای آینده و ایام دهه فجر یک پایگاه مراقبت فضایی یا رصدخانه جامع فضایی به نام امام صادق(ع) افتتاح خواهد شد که ماموریت‌های محموله‌های ماورای جو کشور را رصد خواهد کرد.

وحیدی همچنین از رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت کشور خبر داد و گفت: این هواپیما متفاوت از هواپیماهای جنگنده بومی قبلی است.

وحیدی با بیان اینکه افتتاح خطوط تولید جدید در حوزه پدافند هوایی را نیز خواهیم داشت در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ارسال موجود زنده به فضا نیز گفت: انشاءالله این موضوع در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های دیگر از جمله حوزه‌های موشکی برنامه‌هایی داریم که در آینده اعلام خواهیم کرد.

منبع: فارس نیوز




برچسب‌ها: نیروی هوائی

اعزام ناوگروه 24
یکشنبه 91/11/1 ساعت 9:12 عصر | نوشته ‌شده به دست رضا خانگلی | ( نظرات )
پس از بازگشت ناوشکن جماران
ناوگروه بیست و چهارم ارتش عازم آبهای آزاد شد

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین ناوگروه اعزامی ارتش راهی آبهای آزاد و بین المللی شد.

خبرگزاری فارس: ناوگروه بیست و چهارم ارتش عازم آبهای آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نیروی دریایی ارتش، پس از بازگشت ناوگروه بیست و سوم نداجا شامل ناوشکن جماران و ناو بوشهر از ماموریت 68 روزه، بیست و چهارمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سبلان به منظور تأمین امنیت منطقه و برقراری امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی طی مراسمی با حضور امیر سید عبدالرحبم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش و دریادار حبیب الله سیاری  فرمانده نیروی دریایی ارتش، منطقه یکم دریایی بندرعباس را به مقصد آبهای آزاد و بین المللی ترک کرد.

به گزارش فارس، این ناوگروه در ماموریت سه ماهه خود علاوه بر حضور در خلیج عدن و دریای مدیترانه، در سواحل جنوب شرق آسیا نیز به گشت زنی خواهد پرداخت.




برچسب‌ها: نیروی دریائی

<   <<   6   7      
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 
موضوعات
لینک دوستان
دیگر موارد


بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 1329723